همه چیز در مورد ویلن

((موسیقی پیغامی است آسمانی که از هر فلسفه و منطق بالاتر))

همه چیز در مورد ویلن

((موسیقی پیغامی است آسمانی که از هر فلسفه و منطق بالاتر))

شهرداد روحانی

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 http://shadmehrvoice.com

salam sina jan .damet garm axaye bahali bod vali chera tarahi sitet beham rikhte? dorostesh kon bahaltar mishe,hal dadi :x rasti site khasti bezani man hastama

رضا جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:21 http://www.navaye-violion.blogfa.com

bahal bood

سامان سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 http://yman.persianblog.ir

آقا خیلی عالی بود.کامل کامل.میخواستم بدونم شما خودتون ویولن مینوازید انشالاه؟سری به من زنید خوشحال میشم.موفق باشید

سلام
خیلی ممنون از این که به وبلاگ من سر زدید!!

بله من خودوم نزدیک به ۶ سال است که ویلون کار می کونم!

به امید پیروزی برای شما !!

سایه شما کم نشود

شهرزاد دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:19 http://nadaram

سلام آقا سینا من شهرزادم اهل گچساران توی شهر ما نه کلاس ویلن هست نه امکان آموزشش به هر دری که میزنم بستس نمی دونم چکار کنم علاقه ی من روزبه روز نسبت به ویلن بیشتر میشه ولی هیچ راهی برا یادگیری اون وجود نداره میشه راهنماییم کنی؟من منتظر میمونم با همه ی نا امیدی که دارم ممنونم خداحافظ
راستی از سایتت یه جورایی خوشم اومد!

(( mosighi peyghami ast asemani ke az har falsafe va mantegh bala tar ast))

salam agha sharzad khob hastid
khili manon ke be web log man nazar dadid,,agha sharzad jan in ke negarani nadare age violin dari mitoni az ketabhay amozeshi violn ro begiri va baon shoro koni
esme ketab hast L-violin1ta L-violin3 in ketab amozesh celasic
agar mikhahy ba notha ashna beshi ketab tehori mosighi ro begir ya agar mikhay sonati yad begiri ketab osatad khaleghi ro az shomare 1 ta 4 ro begir , ba in ketab ha mitoni violin ro to khone be done dashtan ostad yad begiri ,, omid varam piroz bashi dar zem man ham dar jaryan karat bezar

bay ,sina

سامان جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:15 http://www.sedaye-doost.blogfa.com

سینای عزیزم وب قشنگی داری خیلی دوست دارم که با ویلن و نیز نحوه نواختن آن آشنا شوم کمی هم در مورد این موضوعات صحبت کن. در ضمن وب قشنگی داری موفق و موید باشید با حضورت وب ما را منور گردان.

(( mosighi peyghami ast asemani ke az har falsafe va mantegh bala tar ast))
salam duste azizam khili manon az nazare ghshanget hatman dar morde in mozo ro ke farmodid dar weblog enteghal midam
ba tashkor az shom
dar zem web khili zibay dari
سینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد